Fy..

kom precis hem från att ha hämtat Linnéa på skolan, hela vägen dit spyr jag av allt hostande bläää jag är så trött på att vara sjuk nu eller sjuk är jag inte längre men denna hostan försvinner ju aldrig!

Nu är pappa klar med inflyttningen, lite små grejjer kvar att göra men annars blir det bra där nere, så nu blir det mycket kaffe om dagarna när det är så nära :P  Det är så roligt att maria också bor här nu, linnéa och hon har inte släppt sin affär på 2-3 dagar :P Igår pratade jag om att det skulle vara riktigt gott att äta rotmos eftersom att jag inte har gjort det på flera år, sen för att jävlas kom pappa och sa att han skulle ha rotmos idag, så han ska nog få bjuda på det ;)

Helena och jag var borta i emmaboda idag, inhandlade 4 tavlor till, vet inte riktigt vart jag ska sätta dom än men kommer väll på det snart hoppas jag.

Nu ska  jag gå med Helena bort till abbe för dom ska prata jobb, riktigt kul att hon ska provjobba här i Lindås de kommer gå bra. Sen kommer väll kyssen hem från skolan, och då blir det väll att dricka ännu mer kaffe. Känns som att det är de ända jag gör nuförtiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0