Underbar dag!

Fullt ös hela dagen :) gick bort till katrine idag, fikade lite i parken med alla barn sen gick vi ner och fiskade lite :D slutade med att jag och älsklingen stod där själva haha dom andra gav upp :P jag fick ju den största fisken nu behöver vi ju inte prata om hur stor den va ;) haha kommer väl lite bilder i morgon måste bara fixa så att katrine skickar över dom till mej!

I morgon ska vi lägga all tid på linnéa tänkte att hon skulle lära sej hur man cyklar,
så hoppas väl på att de går bra :D

Nu ska jag lägga all min tid på min älskling så nu säger jag natti natti till alla :D








Kommentarer
Postat av: isabelle

Åh vad mysigt det låter :) jag får komma bort någon gång, slutar ju på torsdag, & det var så längesen jag såg er alla :( lycka till med linnéa ;) pussss

2010-06-07 @ 09:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0