8/6 -10

Blev inget cyklande för linnea idag, har varit så tråkigt väder :(
men vi gick ner och hämtade lite grejer så vi kunde göra egna choklad :) Linnéa ville göra nallar så det blev chokladnallar :D
Sen när Linnéa hade lagt sej fick jag ett sånt städ ryck så har städat i flera timmar här hemma :P dammat nästan överallt nu bara mitt sovrum kvar, sen tog jag fläkten älsklingen hjälpte till lite med att dammsuga haha men annas har han mest sagt snälla sluta nu jag blir ju dum i huvudet av allt städande ;) tänkte jag skulle ta fönstrena och ugnen i morgon!
jag får alltid mina städryck på kvällen när ungarna har lagt sej de är så skönt att gå och lägga sej sen när man är helt slut.
Får väl sluta städa för idag och titta på en skräck film och mysa med min älskling <3

Hoppas på att de blir fint väder i morgon så att hon kan cykla lite :) annas går vi nog och fiska lite!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaha och hur går det med uppdateringarna här då? Fy skäms!

2010-06-18 @ 14:43:18
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0