Lycklig!


Gud va jag mår bra nu mitt liv är helt underbart :) känner mej lyckligast i välden <3

Kom precis hem från underbara katrine fick me oss hennes dotter (amelia) hem idag igen hehe.. hon har varit hos oss nu i två dagar och vill inte hem igen hon, Linnéa och Theo har så mycke bus för sej :)
i morgon ska vi hitta på något kul med alla barnen tänkte vi förhoppningsvis kommer väl min andra kusin också (Daniel) det är inte ofta vi träffas och de är lite tråkigt, men han va borta hos katrine när vi kom och skulle väl vara me oss i morgon me :)
får väl se om vi kan ta lite bilder med katrines kamera i morgon som jag kan lägga upp sen, fan jag har ju ingen måste fixa en så fort som möjligt!

Jag är så glad att jag har rickard han är helt underbar med barnen :D fan man kan inte hitta bättre, är man i lekparken kan man ju sitta och dricka sitt kaffe i lugn och ro :D han är som katrine sa (Dagispappa) ;)

Man kanske ska göra ett bra slut på denna dagen och tända lite ljus och locka me sej gubben in i ett bad :D



Kommentarer
Postat av: Katrine

Naw vad söt du är Tessan:) Vi syns imorgon. Älskar er allihopa... till och med Rickard:D

2010-06-06 @ 02:12:23
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0