Haha..

Va bara inne och tittade till lite här, har ju inte skrivit något på jätte länge ;) kanske dags att lägga ner denna bloggen nu :P men jag såg att det finns folk som går in och kolla varje dag hmm.. kan det vara du katrine som hoppas på att jag ska skriva något ;)

Jag längtar till nyårsafton :D fyller ju 25 då fy vad man börjar bli gammal :P fast de måste ju vara värre att fylla 30 eller?! När är man gammal?

får se om jag lägger ner bloggen eller om man får lite fler som läser :)
skriv gärna en kommentar så jag ser vilka ni är :P



Kommentarer
Postat av: bell

Tjohoo jag läser! :D

2010-12-16 @ 15:12:52
Postat av: Jeanette

Me 2 :) love you <3

2010-12-16 @ 15:15:08
Postat av: Kim

Haha :D Jag lovar, när jag fyllde 30 så blev jag per automatik lastgammal. Började med vanor som pensionärerna. Hänger numera på Loket, spelar boule med 65+ vid sjön i centrum och funderar på att införskaffa en roulator, eller iallafall några gåstavar som jag kan stödja mig med när jag är ute och tar mina morgonpromenader för att spana in om det finns lite pantburkar i vägkanterna. Annars blir det att man hänger vid borden utanför konsum eller matar fåglarna vid sjön. Det är alltid trevligt att fylla år. Ju äldre man blir desto bättre ;)

2010-12-21 @ 08:35:59
URL: http://www.urmittperspektiv.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0